Mednarodna veriga kavarn Starbucks je svojim strankam na Kitajskem pripravila presenetljivo ponudbo ob praznovanju lunarnega novega leta – kavni napitek z okusom svinjine.
Novi kavni napitek so poimenovali Nian Feng Savory Latte, v prodaji pa bo le v kitajskem letu zmaja, ki se je začelo 10. februarja. Ta nenavadna pijača, ki stane 68 juanov (8,7 evra) združuje tradicionalne sestavine – espresso in vroče mleko z omako z okusom dušene svinjine, za okras pa še košček svinjine.
Kot je moč prebrati na spletu, je nekonvencionalna ponudba pritegnila veliko pozornosti in sprožila burne razprave na kitajskih družbenih medijih, pri čemer so mnogi spletni uporabniki ugibali o okusu in samem namenu lansiranja te pijače. Očitno z namenom, saj je Kitajska po podatkih objavljenih decembra, postala vodilna država na svetu po številu kavarn in hkrati tudi drugi največji trg Starbucksa takoj za ZDA.
Med novo izdanimi prazničnimi pijačami je Starbucks kitajskim malikovalcem kave ponudil še kavo z okusom riževega kolača in macchiato z okusom mandljevega tofuja.