Mercator podpira lokalno in želi svojim kupcem vedno ponuditi le najboljše. Zato je skupaj z domačimi pridelovalci ustvaril ekskluzivno linijo izdelkov Radi imamo domače, tokrat s sloganom Srčno predani. Gre za nadgradnjo linije z več kot 1.400 vrstami izdelkov, katerim se je letos v sodelovanju s 30 proizvajalci pridružilo še 56 novih, s katerimi se je Mercator povezal na prav poseben način.
Linija Radi imamo domače, ki jo danes najdete na policah 200 trgovin, je Mercator po Valiconovi raziskavi postavila na prvo mesto med trgovci – kot najboljšega ponudnika lokalnih izdelkov. Veseli smo, da je naša predanost in predanost naših dobaviteljev obrodila sadove, ki jih prepoznajo tudi drugi.
Zgodba o predanosti
Mercator se je z željo po nadgradnji linije izdelkov Radi imamo domače odločil še tesneje povezati z lokalnimi pridelovalci in jih podpreti ter z njimi ne le razvijati novih produktov, ampak jim dati glas. Zato je ob vsakemu izdelku omogočil možnost klika na gumb, ki kupcu omogoča pogovor z dobaviteljem. Uporabnika popelje na dobaviteljevo Facebook stran, kjer se lahko sam prepriča o kakovosti njegovih izdelkov ali pa mu zastavi vprašanje. Z vsakim izmed dobaviteljev pa se je Mercator tudi pogovoril o vseh težavah in izzivih, s katerimi se soočajo vsak dan pri proizvajanju svojih produktov, in jih izpostavil na spletni strani Srčno predani.
Ker je domače preprosto dobro
Ali ste vedeli, da priprava najboljših hrenovk zahteva ročno polnjenje? Da se najboljši namaz ustvari le iz ročno nabranega čemaža? Da samo s počasnim mletjem žita pod mlinskimi kamni ohranimo aromo in minerale ter proizvedemo izvrstno moko? Vse to naši dobavitelji počnejo z ljubeznijo in s popolno predanostjo svojim izdelkom in njihovi kakovosti. Za vas. Ker je domače preprosto dobro. Oglejte si njihove zgodbe na spletni strani Srčno predani in se sami prepričajte o predanosti dobaviteljev in kakovosti izdelkih, narejenih s srcem.