Potem ko je slovita šampanjska hiša Dom Perignon aprila napovedala sodelovanje z eno največjih pop ikon današnjega časa Lady Gaga, sta 1. oktobra luč sveta ugledali prvi dve ekskluzivni polnitvi meniških mehurčkov.
Lady Gaga in Dom Perignon sta predstavila dve omejeni liniji šampanjca, prva je Dom Perignon letnik 2010, drugi je Rosé 2006, obe pa bodo celoten mesec oktober prodajali zgolj in samo v znameniti londonsko-katarski veleblagovnici Harrods.
Cena za steklenico letnika 2010 je 171 funtov oziroma nekaj centov manj kot 200 evrov, rosé pa stane 295 funtov oziroma 344 evrskih enot. Vse steklenice so odete v posebne in unikatne svetleče etikete in škatle.
Še večja unikatna posebnost pa so trilitrske šampanjske steklenice (jeroboam), ki jih je po navodilih Dom Perignona in Lady Gaga oblikoval njen priljubljeni modni oblikovalec Nicola Formichetti. Teh raritet, napolnjenih z roséjem, je le 110, ves izkupiček od prodaje te serije pa bo Lady podarila svoji dobrodelni fundaciji Born This Way.