Italija je nedvomno največja kulinarična velesila, izdelki in pridelki, ki izhajajo iz naše sosednje države, pa imajo med ljubitelji vsega dobrega še posebej spoštovan status.
Dobrote sosedov zdaj prihajajo k najboljšemu sosedu, v Mercatorjeve hipermarkete in supermarkete, kjer se začenja promocija okusov Italije z raznoliko ponudbo izdelkov priznanih italijanskih blagovnih znamk, ki bodo kuharjem in jedcem pričarale košček strastne in temperamentne Italije v kulinariki.
Poleg več kot 2000 vrst italijanskih izdelkov v stalni Mercatorjevi ponudbi bodo police največjih trgovin do 22. septembra obogatili z dodatno ponudbo okoli 220 vrst novih izdelkov 30 različnih priznanih italijanskih blagovnih znamk, v času okusov Italije v Mercatorju pa bodo potekale tudi različne promocijske akcije, degustacije in nagradna igra z legendarno Vespo kot glavno nagrado.
Mercator je najboljši sosed, Slovenija in Italija pa dobri sosedi
Dogodek ob otvoritvi projekta sta odprla Tomislav Čizmić, predsednik Mercatorjeve uprave, in Serenella Marzoli, direktorica Italian Trade Agency v Ljubljani, prisoten pa je bil tudi veleposlanik Republike Italije v Sloveniji Carlo Campanile.
Veleposlanik Italije v Sloveniji je poudaril zgodovinske kulturne in trgovinske vezi med državama ter bogastvo čezmejnih ozemelj, ki s svojimi vini in lokalnimi specialitetami naredijo turistično ponudbo bolj pestro za mednarodne goste, ki so čedalje številčnejši. “Mercator je najboljši sosed, tudi Slovenija in Italija pa sta dobri sosedi, zato me takšna sodelovanja res veselijo,” je povedal Campanile.