Loading...

V Kleti Brda ob težavnem letniku stavijo na trajnostno pridelavo

Družinski vinogradniki Kleti Brda so sredi trgatve, ki jo bodo končali prihodnji teden. Letošnji letnik je težaven, hladna pomlad se je stopnjevala v deževno poletje in jesen, Brdom pa ni prizanesla niti julijska toča.

Letošnji pridelek vinogradnikov Kleti Brda je za dobro četrtino nižji od normalno pričakovanega. Ob tem pa so poudarili, da se je prav v tako skrajnem letniku izkazalo, da ima Klet Brda, katere glavno vodilo je trajnostna pridelava, dobro zastavljen sistem napovedovanja in pravočasnega ukrepanja ob pojavih bolezni. S tem se zmanjša izpad in zagotovi ustrezno kakovost.

Vina letnika 2023 bodo nižje alkoholna, srednje polnega telesa, mineralna, s poudarjeno svežino. Za popolnejšo oceno pa bo potrebno počakati na sv. Martina, so sporočili iz Kleti Brda.

Rebula, zmagovalka tudi v težavnih letnikih

Med sortami se je po njihovih opažanjih ponovno najbolj izkazala rebula, ki tudi v težavnih letnikih dobro uspeva. Pridelovalci in enologi poudarjajo, da lahko pri letniku 2023 ponovno vidimo, kako zelo dobro je briška rebula prilagojena na podnebne spremembe. Pri rebuli je izpad manjši, kakovost pa kljub manj ugodnim vremenskih razmeram zelo dobra. Tudi sorta sivi pinot izstopa iz povprečja, pridelek je sicer nižji, vendar z ohranjeno svežino in značilno sortno aromatiko.

Mednarodne nagrade so potrditev, da delajo dobro

Širok izbor vin, ki jih pridelajo v Kleti Brda, je narejen z mislijo na končnega potrošnika – vrhunska, a dostopna vina za različne okuse in priložnosti, katerih rdeča nit je konstantna vrhunska kakovost, ki se začne v vinogradu in ji skrbno sledijo na vsakem koraku do kupca. To vodilo potrjujejo tudi letošnje številne medalje in izjemni dosežki na mednarodnih ocenjevanjih. Prejeli so kar 62 zlatih, srebrnih in bronastih odličij na mednarodnih ocenjevanjih.

Smučarka Ana Bucik je postala ambasadorka odgovornega uživanja vina

Ana Bucik je nova ambasadorka Kleti Brda

Iz Kleti Brda so sporočili tudi, da so v letošnjem letu začeli sodelovati z vrhunsko alpsko smučarko Ano Bucik, saj jih povezujejo skupne vrednote trdega dela, vztrajnosti in predanosti teritoriju. Ana Bucik je postala ambasadorka Kleti Brda, ki kot uspešna športnica tudi v svojem zasebnem življenju prisega na zmernost. Njihov skupni moto je delaj trdo in uživaj zmerno. To sporočilo želijo v Kleti Brda kot družbeno odgovorno podjetje razširiti med ljudi. Sodelovanje predstavlja obojestransko priložnost, saj poudarja aktivnega načina življenja in pa tudi vrednote odgovornega uživanja vina, še posebej med mladimi, ki jim predstavlja vzor in motivacijo.

Foto: Jure Batagelj in Klemen Razinger