Predstavitev oranžnih vin iz 11 slovenskih kleti na sejmu Wine to Asia v Šendženu je bila nadvse uspešna.
Na sejmu Wine to Asia v Šendženu, največjem mestu 64-milijonskega megapolisa ob delti Biserne reke na južnem Kitajskem, se je s svojimi oranžnimi vini predstavilo 11 slovenskih vinarjev. Na povsem zasedenem masterclassu, ki ga je vodil vplivni vinski poznavalec Ian Dai, pripravila pa ekipa Orange Wine Festivala iz Izole, so vinski trgovci, distributerji in novinarji prek izčrpnih video vsebin, kataloga in seveda degustacije vin, za dobro poldrugo uro obiskali Slovenijo.
Prva tovrstna degustacija na Kitajskem
Prva poglobljena degustacija belih maceriranih vin na Kitajskem je bila eden od vrhuncev sejma Wine to Asia. V Šendženu so predstavili vina iz kleti Batič, Burja in Guerila iz Vipavske doline, Emeran Reya, Marjan Simčič in Movia iz Brd ter Bordon, Korenika&Moškon, Polič, Rojac in Zaro iz slovenske Istre.
Sejem Wine to Asia, ki ga pripravlja kitajska podružnica Vinitaly iz Verone, je bila ena redkih priložnosti za neposredno predstavitev slovenskih vin v letošnjem letu. Na velikanskem Kitajskem trgu je vse večje zanimanje so sonaravno pridelana vina, ki so tudi osrednja tema sejma v Šendženu. “Oranžna vina so novost na Kitajskem, približno tretjina udeležencev se doslej še ni srečala z njimi. Med publiko so bili v večini vinski trgovci. Vina so bila sprejeta odlično in z velikim zanimanjem,” je povedal voditelj degustacije Ian Dai.
Težki časi za vinarje
“Težki časi so, saj skoraj ni tesnejših poslovnih stikov, ki so pri avtorskih vinih še posebej pomembni. Vesel sem, da je prišlo na hitro rastočem kitajskem tržišču do celovite predstavitve oranžnih vin in Slovenije kot vinske dežele,” je povedal Matej Zaro, lastnik velikega družinskega posestva iz Izole in soorganizator Orange Wine Festivala.