Loading...

Vsakih deset sekund prodajo steklenico njenega brezalkoholnega roséja

Avstralska pop ikona svoj vinski posel nadaljuje z novim izdelkom, penečim roséjem brez alkohola.

Kylie Minogue je na svetovnem vinskem trgu nase že opozorila z izredno dobro prodajanim proseccom, ki ji ga polnijo na posestvu Zonin v Venetu, ki velja za enega najbolj znanih pridelovalcev prosecca.

Pevka je svojimi roza mehurčki nemudoma osvojila predvsem angleški trg, poleg prosecca pa vinoljubce razvaja še s provansalskim roséjem, chardonnayjem, sauvignon blancom in merlotom, ki so jih v 31 državah, v katerih ta so vina prisotna, v dveh letih popili več kot sedem milijonov steklenic.

Brezalkoholni peneči rosé

Prodajna uspešnica letošnjega leta pa bo, kot kaže, tudi njen nov produkt, brezalkoholna različica rožnatega prosecca, ki je na trg prišel decembra, njegova posebnost ob odsotnosti alkohola pa je, da mu dodajo zeleni čaj.

Pop kraljična je za portal thedrinkbusiness.com na premierni degustaciji povedala, da je bila sprva precej negotova, saj za brezalkoholna vina velja, da niso tako elegantna kot njihova alkoholna tovarišija, vendar pa je z okusom svojega penečega roséja nadvse zadovoljna. Kot je še navrgla, se to vino izvrstno prileže že za zajtrk ob svežem francoskem rogljičku.

Da bo tudi njen brezalkoholni rosé prodajna uspešnica, ni nobenega dvoma, saj je obelodanila, da je že decembra oziroma v času božičnih praznikov vsakih deset sekund prodala eno steklenico. Letos bo, kot je napovedala, svojo noviteto predstavila tudi na največji vinski povorki na svetu, festivalu ProWein v Düsseldorfu.